Wszystko co musisz wiedzieć o kserowaniu!

Ksero – dobry pomysł na biznes z praktycznie ciągłym przepływem klientów

Może się wydawać, że punkty ksero już dawno przeszły okres triumfu. Gdy spojrzeć z drugiej strony, gdy znacznie bliżej przyjrzeć się, jak będzie się przedstawiać ilość studentów w kraju i jak rozwinęły się różne opcje marketingowe, pozwalające móc się do nich dostać... Bez żadnej wątpliwości najistotniejszą sprawą, jak w przypadku innych stacjonarnego typu biznesów, jest lokalizacja. Co łatwo zrozumieć, taki punkt musi w związku z tym zostać zlokalizowany gdzieś nieopodal miejsc, przez które „przetaczają się” studenci. Nie wystarczy już szyld tanie xero Warszawa, Trójmiasto i inne największe skupiska studenckie odcinają się od tego. Zamiast takich metod, stawiają raczej na pozyskiwanie odbiorców w internecie. Będą służyły temu najrozmaitsze fora, a także wielbione przez studencką brać społecznościowe portale. Chociażby, za hasło z Facebooka, można będzie liczyć na to, że profesjonalna oprawa prac magisterskich będzie tańsza o 10%. Są też zniżki dla grup. W momencie, gdy studenci z jednego wydziału, zlecą druk i oprawę pracy „hurtem”, mogą się nastawić na niemałe rabaty i pierwszeństwo w realizowaniu zamówień. Takie ruchy, mogą zapewnić zainteresowanie przeróżnych klientów, przez cały, okrągły rok.